پیوندها
صفحه اصلی > کار گروه‌های تخصصی ستاد > توسعه تجارت، صادرات و بازاریابی 
توسعه تجارت، صادرات و بازاریابی

چشم‌انداز:

گام نخست افزایش ورود فناوری‌های جدید به بازار که نتیجه آن حمایت از فناوران و ارتقای توانمندی بنگاه های اقتصادی است.

گام دوم افزایش فروش و سهم از بازار برای محصولات در بازار داخلی است.

گام سوم آغاز حضور گسترده در بازارهای بین المللی است.

اهداف:

نهایی کردن کشورهای هدف صادراتی برای گیاهان دارویی و داروهای گیاهی ( به تفکیک ) و کالاهایی که مزیت صادراتی و توان رقابت پذیری بین المللی دارند

 مطالعه میدانی و تدوین بسته های مطالعات کالایی

تدوین راهکارهای و ارائه نمونه های بسته بندی

تدوین راه های دست یابی به اهداف صادراتی سند

 نظارت و هدایت برنامه های ملی و استانی

ایجاد برندهای ملی و منطقه ای در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی

ایجاد شرکت های مدیریت بازار تخصصی با حوزه عمل مشخص فعالیت منطقه ای

برگزاری نمایشگاه های مشترک در بازارهای هدف  ( با تولید کنندگان آن کشورها)

پذیرش و اعزام گروه های تجاری تخصصی به کشور های هدف

آموزش و ارتقای اطلاعاتی رایزن های تجاری

ایجاد دفاتر ویژه تجاری و مطالعاتی ، همچنین فروشگاه های زنجیره های مخصوص ارائه گیاهان دارویی و طب سنتی

©تمامی حقوق متعلق به این سایت و برای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محفوظ می باشد.www.isti.ir